SKJUT MIG!

Eller ja.. det känns som om jag har blivit skjuten, i käken. Var det inte 50 cent som hade blivit det? Nu vet jag iaf hur han kände sig..
Det gjorde så ont igår & inatt så när jag vaknade var det helt bortdomnat, men ömt. Det enda positiva är väl att jag inte kan äta något.
Såå.. just nu sitter jag med mörka fingertoppar på vänsterhanden. Jag färgade mammas utväxt imorse, utan handskar eftersom jag använde pensel, så jävla snyggt..
Sen var vi på flygis, jag tänkte köpa gudrun's kalaslägg till malin, men valde att bara ta en bild istället. så äckligt.
Och snart ska vi ner mot stan, vissa ska klippa sig, andra ska till systemet. Och jag, jag ska försöka göra saker så att jag inte tänker på helvetet i min mun.

Ikväll är det kräftskiva här, med släkten då + några till antar jag. Pappa kommer hem senare :D & hans kompis som ska bo här ett tag och hjälpa till att bygga om på uteplatsen & i köket osv..

hejråååå!

inlägget skrev jag för timmar sen.. men det kom inte upp, så nu är det avklarat. och jag har så jävla ont, nu går jag och dör. hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0