TRÅKIGT

Trååååkigt! Jag har tråkigt. Det är lönlöst och städa också.. eftersom dom bygger & river väggar där nere.
Så, jag sitter här.. lägger mig i sängen ett tag, går ut och röker, dammsuger lite uppe. BLÖ!
Idag när mamma kommer hem ska vi iaf ställa in den nya torktumlaren & sen kommer väl den nya kyl & frysen idag.
Med ismaskin dessutom, vilket är perfekt när malin lackar på att jag aldrig gjort is när hon kommer hit.
Och ett CV ska jag få hjälp med att knåpa ihop också, det lär ju bli långt..

Några gamla bilder, bara för att jag är så sneeellll.





01; Malin sprutade ner min mage med grädde.. ni ser väl vad det står? :)
02; Nykter, på klassfesten.
03; Rätt gammal bild, hade just klippt lugg HAHA.
04; I vintras. svart hår <3


Imorrn får jag svart hår igen, tjuhuhuhuhuhe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0