Updaaate

Lördagen var jättetrevlig :D trots att somliga fick i sig lite för mycket.. Inte jag för en gångs skull!
Födelsedagsbarnet rökte cigarr också :'D och jag testade efter "grupptryck" HAH. Men, det var godare än cigaretter. Dock luktade det skiitäckligt. Malin har dessväre tagit efter sin systers beteende på fyllan; hälla cider på andra & annat.
HAHa.. helt plötsligt ba oj! så hade jag i uringningen (stavas?!) osv.. Senare blev det väl lite fel, men det ska vi inte älta.
Hursomhelst, jag hade kul, och jag vet med säkerhet att tommy hade det :D Självklart spelades kung fu fighting en del också.. looove it! hahah.
Och jag kom väl i säng runt 5, pga sällskapet jag hade som absolut inte skulle gå hem först. KAALLT.

Igår vaknade jag och kände mig inte alls bakis! yey! dock jävligt trött hela dagen.. Var med malin en stund på kvällen.
Kollade life of ryan (snygg-tony!) andra avenyn osv. Och så hade mina & mami's grejer från oriflame kommit.
JULAFTON :) mihi.

Och jag som jag är sov jag mig igenom väckarklockan & pappas rop. dumjävel.
Idag ska jag iaf städa som en j... Mamma har slutat röka och det ska bli intressant att se hur hennes humör kommer va när hon kommer hem.

btw, pink's nya låt är skittöntig, igentligen, men det är något med den som gör att jag gillar den haha.
vad händer med min musiksmak.. :(

PUUUUUSSS! pååå malin :D ihhihi


Kommentarer
Postat av: Chippen

hahaha den dryga saken som inte rört något med alkohol i sa han :P

2008-09-27 @ 02:28:14
Postat av: caroline

hahahah precis!

"du är full? du har redan druckit för mycket!"

"neeeeej! jag har inte druckit någonting.. "

2008-09-27 @ 09:54:50
URL: http://akca.blogg.se/
Postat av: Chippen

hahaha, jag hittade en bild på mig och visade den för tommy "Du är ju helt väck" då var klockan 20:47 >.>

2008-09-27 @ 18:13:16
Postat av: caroline

hahahah.. fulla jeeevel.

ja minns att du tog kort på mig & tommy ute på trottoaren, det lär ju inte va vackert, så ja hoppas dom inte visas för allmänheten!

2008-09-28 @ 11:30:33
URL: http://akca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dom har jag skickat till aftonbladet, mingel bilder ju :P

2008-09-28 @ 21:04:15
Postat av: caroline

HHAHAHHAHAHHAHA

2008-09-29 @ 08:48:30
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0