why so serious?

igårkväll va ja me malin&tommy. vi gick och handla middag sen kolla vi på batman. suure, filmen var bra & jag som nuförtiden är inne i någon hej-alla-är snygga-fas tyckte att jokern va het. HAHA mmh.. men malin & jag blev trötta och sega på slutet, så om jag vill fatta något av filmerna borde jag väl se den första först och sen kolla den andra.
det kommer en tid för det med. såattee.
sen när jag kom hem hade mam&pap lite vänner här och sen urartade allt. och jag fick inte ens gå och lägga mig.
vill och tänker absolut inte gå in på något nu, men ja. värsta natten hittils. som tur var hade jag sms-sällskap tills jag somnade. :)

idag ska jag städa.. när jag orkar, sola lite & sen gå till maulin me oriflame pengar. och sen måste jag köpa ny naturdiet också.. sova? jatack.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0