Wii fit jävla skitspel.

Det var trrrrrevligt igår, vi gick och handla och sen laga vi mat. Jag skar grönsakerna, tack så mycket.
Och löken :( vem  fan äter ens rå lök? eller lök överhuvudtaget..
Och jag måste säga att mattias (och sandra) bodde riktigt mysigt. Jag vill bo i en sån lägenhet när jag flyttar..
Förutom middagen så spelade malin & sandra jävla wii fit eller vad det hette.
Anldeningen till att jag säger jävla är att dom tvinga upp mig på den där skiten så jag fick veta ett och annat.
jag bryr mig inte att jag är i normal/ideal vikt när det kommer till bmi.
HEJ ÅNGEST, HEJDÅ MAT.
Sen drog vi iaf hem till malin och kolla idol..

OCH! Jag är ingen sån tjej som köper femtielva skor i veckan. Utan när jag ser ett par skor, så får jag känslan av att dom bara måste jag ha. Asså, verkligen, verkligen måste. Jag blir rättare sagt kär i dom. Som tur är så händer inte det så ofta, för ekonomins skull. Men nuuu..
Dom är skitsnygga & billiga. Vad sa malin & sandra? FUULA! vilka as..


Kommentarer
Postat av: Malin

hahah asså dom där skorna!!

2008-09-17 @ 12:30:00
Postat av: patrik!

Njjaaaaaa, inte riktigt i min smak! Men btw så är ju Wii bäst :D jag har precis införskaffat det :D

2008-09-17 @ 16:17:54
URL: http://paatric.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fy fan vilka fula skor! xD

2008-10-22 @ 22:41:13
Postat av: Mattias

Asså med dom där skorna kommer du inte innanför min tröskel någe mer :)

2008-10-22 @ 22:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0