yää

Som sagt så var vi i sthlm idag och skulle fixa hår, malsan blev rätt mörk.. och jag blev ett par cm kortare bara.
Det värsta stället man kan befinna sig i är en frisörstol. Spegeln är hemsk, man ser allt man hatar, och inte speciellt attraktiv blir man när någon delar upp håret i en mittbena efter att halva pannan är tom på smink efter tvätten.
OCH, inte blev det bättre av att min frisör var en kille.. en snygg sådan.
han tvättade mitt hår i säkert en kvart också, tok-masserade hårbotten. men jaa!
iaaaaaf.. det var värt 95 spänn, jag får väl ha överseende med att han var elev osv. men lite bättre hade det kunnat bli.

Elina dök upp så vi gick på stan ett tag efteråt. blev en munkjacka rikare, lat som jag är passar det mig perrrffa.
Sen åkte vi hem, och jag kolla idol hos malin. jaa, andreas är snygg. huhuhu

Min beställning låg på köksbordet me ;) VR & vita prince.
Nu ska jag ducha och sen sooova. Pöss

Kommentarer
Postat av: patrik!

Skulle inte du sluta röka? :(

2008-09-19 @ 13:37:45
Postat av: caroline

joo.. mami slutar röka på måndag. jag tror hon planerar att dra med mig me så.

2008-09-19 @ 14:49:16
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0