2

gick på ett till skömt igår, sen försökte jag själv.
gick väl hyfsat bra, dock tråkigt att fortsätta ljuga när personen frågar om det är ett aprilskämt :(

idag var jag uppe tidigt och solade,
sen kom jag nyss hem från affären där jag handlade massa grejer till mig själv.
jordgubbar, keso, ananas, havregryn osv... typ svindyrt. as.

fick även ett trevligt erbjudande men avstog från det,
ska istället städa, spara mina pengar och TRÄNA..
typ hundra år sen? skäms.
får ta mig i kragen och komma iväg själv ikväll också, men det ska nog gå bra.

hejhej!

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAHAHAHAHAH pain in the ass alltså ! :D

2009-04-03 @ 20:56:44
URL: http://malinforlajjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0