brownie

kvällen fortsatte här hemma igår,
tillslut med min storebrors vänner.
varav en däcka i Min säng.
då skulle det såklart ritas på honom också.. HAH.
såg nyss att det färgat av sig lite på kudden,
hoppas det går bort !!
som tur är har jag en stor säng, så jag fick plats på ett hörn.

vaknade imorse helt död, mådde illa ooooosv.
men kom tillslut in i duschen, klädde på mig & gick till malin.
bra jävla jobbigt att leta efter hårfärg
när man inte ätit, mår illa och helst bara vill ligga ner.
sen åt vi hos henne och började färga mitt hår...

haha, färgerna jag har haft på mitt hår idag går inte att beskrivas asså.
men nu är det iaf brunt, inte exakt som jag ville, men dugligt.
lite röda toner också, vilket jag igentligen inte gillar, men aa..
dugligt som sagt :)

har just ätit middag och ska snart ta tag i tvätten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0