..

hade bestämt mig redan imorse för att inte gå på något aprilskämt.
men malin lyckades,
jag är t.o.m osäker på om det är ett skämt eller inte
att jacob i vakna med the voice fått sparken.
det vore ju sjukt fel, han är den enda vettiga där.

nu har jag iaf suttit ute i solen ett tag,
veckorevyn kom på posten också.. peerfeect timing.

blir också mer och mer sugen på att härma rihanna i inlägget under här..
vad tycker ni?
inte för att det spelar roll men ändåe (: höhö

men nu är det nog dags att städa ordentligt på mitt rum.
kanske.. sen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du ska ha beröm för att du skriver så mycket roligare i bloggen nu för tiden, och även lägger upp lite bilder ibland :)

2009-04-01 @ 16:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0