Flööh

heeejjd
igårkväll blev det ingen träning pga malin's monsterhäl.
"träna själv dåå!!" tänker ni.
men näej, inte riktigt ännu.

mamma och jag gick och handlade,
sen gick vi hem och tog bilen till farmor
för att hämta pappa som kom hem igår :D
farmors katt simon har typ alltid varit anti mig,
får knappt klappa honom.
men igår kom han upp och la sig i mitt knä t.o.m
jag: haha jag & simon har samma hårfärg :)
farmor: ja, ni kanske är släkt ? =)

iaaaaaaaaf, sen var jag hemma och kolla rosing & dh.
hugo var ju miin innan, men insåg igår att han bytt liite för mycket
saliv med den där skapelsen, så nejtack :)

nu sitter jag här & äter smoothie med sked. mycket godare!
ska kolla andra avenyn och sen se om någon vill promenera till badhuset med maaj ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0