Gäst

juste!
har inte ens nämt det ännu.
när pappa kom hem i helgen hade han med sig en kollega/vän från spanien.
han flyttade från spanien till gbg när han var elva och sen tillbaka när han var 20.

nu är det första gången på 14 (tror jag) år han är här
och det var riktigt kul i början,
speciellt när vi var och handlade på flygis.
han ville ha aalllt.
och hans frågor,
när går ni och lägger er här då? 7-8 ?

haha, i spanien är det ju betydligt senare, eftersom dom inte har samma
tider för middag osv.
när jag är i spanien är det inget konstigt med lunch mellan 2 och 3
och middag halv 10 - 10
men häromdagen åt vi middag kvart i tio :/
igår blev det dock ingen middag, dom jobbade sent och efter DH var jag för trött hah..

(ska dock be pappa (på ett diskret sätt) ta hit sin andra "kollega" någon gång)
cuuuuutie.. he hee. (han är typ 21.. så ni inte tror jag gillar gubbar HAH...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0