HELG!

igår var jag & mami och handlade,
blev mest massa frukt & jag köpte smoothie grejjor.
och ett serum till topparna som malin tjöötat om :)

idag kom malin hit en stund och käka
vi åt knäckemackor och fruktsallad ute på altan i solen :D
kom hem nyss efter att ha gått med henne en bit till skolan.

fick även tag på tandläkaren, så jag fick en tid nästa vecka,
tänderna har nämligen dragit sig isär litegrann,
och är inte så sugen på att ha en gluff mellan framtänderna.....

ska städa nu & sen sätta mig solen. och ducsha.. blö.
sååå varmt!
sen ikväll ska jag vara hos malin, vi ska hyra film och lite så.

imorgon ska vi till värmdö på släktträff haha..
och så kommer pappa hem på kvällen,
så det blir lite grillning osv.
själv tänkte jag gå och lägga mig tidigt för att slippa tråkigheter...

HURSOM!
hejrå!




måste ju tydligen ha mer bilder i bloggen,
jaag 07 .

Kommentarer
Postat av: MAlin

Gick du med mig en BIT? hela vägen vafan:D



och är inte så sugen på att ha en gluff mellan framtänderna..... haha GLUFF:D

2009-04-24 @ 14:19:35
Postat av: malin

meh! jag ska ju med och grilla :'( då kan du ju inte sova heller !!:O

2009-04-24 @ 15:12:27
URL: http://malinforlajjf.blogg.se/
Postat av: caroline

mAlin: haha joo iofs :D

HAHAHAHAH GLUFF :D



malin: jahaa, du ska det?

ja, kanske dåra (;

2009-04-24 @ 17:15:26
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0