Hoome

Kan först säga att jag ska be elina göra det ljusare grå här,
så det är lättare att läsa!
(speciellt för patrik's (och hans torra linser) skull ;D )

Nu är jag hemma iaf,
kom hem igår natt.
det var en riktigt jobbig flygning,
min näsa var helt täppt, hade svullna ögon och mådde jättedåligt.
började gråta flera gånger, bröt ihop när vi skulle gå av också :(
flygvärdinnan frågade mamma sen om allt var okej, pinsamt.
menmen.

och såå skönt var det att ha sovsällskap!
i form av min lilla bebiiiiiis.. mihi.

igår var jag såklart med malin :)
vi var på stan, hos frisören och lite sånt.
sen gick vi hem till henne och käka..

fick ääntligen se grey's igår! bästa serien någonsin.

och imorse gick jag till norrköp och hämta ut proactiv :D
så jäkla skönt att äntligen ha massa grejor till nyllet!
så ska göra första "behandlingen" snart och sen börja städa & tvätta!

vill göra något åt mitt hår typ nuu också.

blabla, puss!


Kommentarer
Postat av: Patrik

Det är synd om mina ögon! Om du bara visste! hahhahaa

2009-04-23 @ 13:55:36
URL: http://patry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0