Jo

Har inte alltför mycket att säga,
vet inte hur jag ska formulera heller, så jag låter det vara ett tag.

bjuder på detta istället (:

tele2 comviq försäljare: ringer du med comviq?
jag: jaa
han: vad bra, då ska du få en bonus av mig
jag: nej ..
han: jo men kom så ska jag förklara
jag: jag har väldigt bråttom!
han: men är du över 18?
jag: ja
han:  bra, då har jag en present här..

TYP så lät det. okej, man måste alltså vara över 18
för att ta emot en "present/bonus"
aaaaabsolut gratis då också eller? naaaeej.

en till.

farmor: jaa han fick ju såndär sjukdom, i benen, vad heter det?
mormor: jaadu, jag vet inte
farmor: det är någonting i benen, med blodet..
mormor: hmm..
farmor: men du har ju jobbat på sjukhus! vad heter det man får i benen?!
jag: mjölksyra...
mamma: HAHAH mjölksyra säger IQ *nånting*
faster: HAHAH vad sa du? mjölksyra?! hahaha
jag: jag SKOJADE :( ...

Kommentarer
Postat av: Yas

tack tack sötis :)

2009-04-04 @ 12:18:06
URL: http://asy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0