Lipgloss

När jag var in på h&m en snabbis idag för att köpa puder,
så tänkte jag köpa det läppglans som lukta såå gott
som jag & malin har luktat på iaf två gånger.
MEN, jag tog inte just det. jag tog det andra..
för det luktade myckeet godare idag.

det är dock mer rött glans, men eftersom det lukta såå gott,
så kunde jag inte låta bli. och hallå. 29 spänn liksom.
dessutom tycker jag att mina läppar är finare på sommaren
när dom är lite rödare efter solning :) hah.. sjukihuvee.



nej, nu måste jag gå & duschaa..

Kommentarer
Postat av: busigapojkar

det är jobbigt å läsa det du skriver, för du har typ svart å grå :) byt färg :D

2009-05-01 @ 16:35:27
URL: http://busigapojkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0