Lördaaagg

jag & lite av my family gick ner på stan vid 12,
fick en ny mascara av mami :)
och köpte en pärla till näsan..
var över ett år sen jag hade något i där, men hålet är ju kvar såattee..
som malin sa "det är ju snyggare me pärla än ett hål..."
he hee
sen gick vi till på g, åt grekiskt och jag drack lite vitt vin :)
HÄRLIGT VÄDER!
satt i solen i drygt två timmar.. synd att man hade smink i ansiktet.
glömde mina solisar hos faster också, så har kisat hela dagen.

påväg hem ramla en man i gruset,
tror han bröt benet/foten :/
men vi vänta iaf tills ambulansen kom..

nu är jag hemma, ska ut i solen snart igen :)
vi ska nog grilla me.. tttttjock kommer jag bli. häh.

MALIN (kusin) .. KOMHIIT :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0