Spaaaaanien

Kunde inte hålla mig, var dessutom "tvungen" att kolla bloglovin.
lite smådrygt att ha närmare 100 nya inlägg på två dagar,
så jag rensade bort några stycken som är väärst.

annars dåe,
i tisdags kom vi hit så sent, så vi sov över på lagret.
det finns ju sänger, badrum osv där så.
igår åkte vi till huset,
en typ 4 timmar lång bilresa som innehöll både allsång & slagsmål.

seen, om någon här minns?
så blogga jag för över ett år sedan om grannens hundvalpar här,
en har tyvärr dött :( , men tjejen är kvar, sååå stor har hon blivit.

hittills idag har jag och calle varit på promenad uppe i bergen,
och sen försökte jag lära dom några friskis-moves ;) haha..

och så har jag såklart solat.
fick ett sånt jävla utbrott och var nära på att gråta.
jag i bikini...............
har seriöst blivit fetare :S skitkul.
är nästan hellre vit än att visa mig såhär.. :(

jaaaja.

GLAD PÅSK :D höh.
nu ska jag sola merää..

PYSSS PÅ MALIN & ELINA

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är faan inte fet!!

Puss på dig din snorjärs, saknar dig!

2009-04-09 @ 18:37:00
Postat av: elina

kanske din stortå e större men inge annat duu. önskar fan det var lika mkt sol här som hos dig, blir bländad av min hud. puss<3

2009-04-09 @ 21:53:05
URL: http://serpiente.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0