14

eyeyey!
treevligt vare att ha tjejorna här.
myyys liksom.
elina var som vanligt på sin plats, min pakethållare (: , haha det gillas!

satt på lösnaglarna igår, fast jag inte skulle.
för tillfället är dom omålade efter ett riktigt dåligt resultat, men jag orkar inte!

ikväll blire bio i sthlm med frugan :)
en sommar med göran, ska vi se va jag förstår :) skön jue!

jag får äntligen spela MIN musik hur högt jag vill också :)
vad grannarna tycker ger jag blanka fa-an i..


har inte tid att sitta här igentligen..
ska sluta grina över att mamma tog med sig håroljan bara :(
mitt hår ser ut som skit, jag måste färga igen. blöe.


   hej drömhår!!



hejhej.. hej hej.. hej! (classe style (; HAHA)

Kommentarer
Postat av: elina

haha nu såg ja bilden och hej hej classe style :p

2009-08-16 @ 14:10:53
URL: http://serpiente.blogg,se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0