Eh.. ja.

he he hejd.
at the momentoo ligger jag på altanen och solar,
vilket är dumt. men kan inte låta bli.
är home alone iaf, dom andra är på åland, jag skulle igentligen åkt med, för mami's skull.
men sov som en .. stock ?
somnar typ inte förän 3-4 på nätterna nu, hostar så inihelvete och kan inte andas med näsan.
och jag måste ju ha munnen stängd, annars vet man ju inte vad som kryper in HAH :(

igår va iag elinus&jimmy här en stund, pratprat om hemsidan med papi osv.
sen skulle jag visa cippe att jag kunde rapa som en karljävel, men gav upp.
VARFÖR går inte vissa saker när man veerkligen vill?!
sen cykla jag iaf till malin, va där ett tag och sen hem för att sova.

ska försöka färga löshåret idag också, orken finns knappt dock.
ska ta mig till malin ett tag också, vill inte vara hemma när det vankas aktiviteter som förfest här hemma haha..

tråkig blogg, javet. menee, innerst inne tror jag ni gillare! mihih.

nuuu stänger jag ner locket på den häringa saken och fortsätter plåga mige! Pussis. haha. haha.
hahahahahahahahahahahahha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0