Jag skrattar idag

'mötet' igår gick jättebra, min syo från roden är helt klart en utav dom bästa människor jag någonsin träffat!
man blir alltid så glad och hon ger en sånt självförtroende, utan att säga något speciellt.
så det var ett kärt återseende ;p ..
skrev in mig på 'ung på väg' , fick lite info och en ny tid nästa vecka så jag kan tänka igenom hur jag vill göra.
men det blir nog en ansökan till rosvux direkt, så jag kommer igång.

när jag kom hem, brann det seriöst under mina fötter :( jävla skitskor.. kan typ inte gå nu.
tänker dock inte vara så ofräsch och berätta detaljer, men aa..

sen gjorde elina om min blogg :) jag gillare.
och sen kollade vi på män som hatar kvinnor!
läste boken tidigare i år.. och det är bra grejjer asså!
ska börja på den tredje boken snart, och längtar efter den andra filmen :) huhu..

idag ska jag försöka ta mig till norrköp, haha. behöver bomullsgrejjs.
annars ska jag sola, om vädret håller sig såhär (:


trots alla tankar så ska jag försöka hålla humöret uppe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0