Onödig info..

..om min helg! helg-en.

fredagen spenderades hos angelica aka freetchz, men henne och malin.
trevligt vare, fulla blev vi.

på lördagen vaknade jag upp och mådde skit :(
men tog mig upp, fixa till mig och åkte iväg på dop ..
(en timma inklämd i bil illamående............)
det var iaf trevligt att träffa släkt osv :) och theo ..
fast han var påväg att börja grina när han såg mig.. haha illa.

sen på kvällen kom simon hit, och sov med mig :)

idag har jag målat, IGEN.. och det är inte klart.
fick hjälp av min 6 årige granne, han lärde mig en del osv.
hahah.. smartare än "brallo.."

sen var vi hos farmor&farfar på middag. sjuuukt övertrött.
slutade med att jag & kusinmalin gick hem invirade i en filt och drev.
'myyyyyys' *slängpuss*
'om du inte hämtar cykeln imorn så skjuter jag huvudet av dig.. :@'   HAHAHAHAAH..


nu ska jag gå och lägga mig,
imorn är det ju allvar, syo&rektor möte.. ska jag verkligen.. ? NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0