it's a bit chilly, i bet xzibit dosen't have this problem! xD


är nu halvvägs genom dagens andra tråkiga film,
har med ett skolarbete att göra. fyfan säger jag.
men det går ju.. bra. förengångsskull.
haha, undra om det är ett ord ?
förutom att plugga har jag sovit & tränat idag.
jag sover sjukt mycket numera, vaknade typ ett idag. jag skäms.
jag somnar inte ens sent, max elva typ :s

pausade med en cigg nyss, det är sjukt kallt ute, och allt glittrar.
så jävla isande kallt verkligen..
nedräkning.. hm.. aja, den 18e åker jag till spanien igen iaf!
för fjärde gången detta år.. jag klagar inte!
men nästa sommar är turkiet planerat, skönt med omväxling?

nu babblar jag på.. för att slippa trycka på play. haha.
och nu blev jag räddad i msn också.

undra när jag vaknar imorgon .. haha.

Kommentarer
Postat av: malinkusin

"Vem tröck på play?;o"

HAHAHAHAHHAHAHAHA :DDD

2009-12-02 @ 02:10:38
Postat av: caroline

HAHAHAH juste xD

2009-12-02 @ 10:30:32
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0