Pluggis


Godmorgon...
klev nyss upp ur sängen, satte mig här. och nu sitter jag.
tänkte sno med mig den här upp dock.
ska plugga och kolla paradise hotel :)
måste hitta pappas usb minne bara..

igår var jag iaf duktig och tränade :)
som tur är va linda där också, så jag slapp va ensam ..
hon är så sööt alltså, vet ingen som blir så glad av att se mig haha

hos tandläkaren gick det bra, fick MINDRE snoddar dock. kan knappt prata.
han ba: det krävs nog mer än så för att få tyst på dig.
haha.. tack ?
iaf, kommer väl ha den i hundra år till.
nästa tid är i februari, och i januari nu har jag haft den i TVÅ år.
han sa ett och ett halv först liksom. fuckface..

vaknade inatt av en riktigt obekväm grej, orkar inte förklara här
det räckte med ett komplicerat sms till malin hahah..

hmhm.. ikväll SKA jag plugga.
först träna tror jag. men jag ska iaf göra klart ett arbete till och påbörja det sista!
det finns dessutom inget som kan distrahera mig den här gången :(
haha nej men det är bra.. bra.

läste dessutom i glamour (haha!?) att om man avbryter sina studier 2010 så måste man betala tillbaka ALLA bidrag man fått.. jag har iofs till på onsdag att bestämma mig helt, men alltså, nej.. jag borde kämpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0