Saker ni kanske inte visste ...


- jag är extremt rädd för hajar, utomlands eller i en sjö här i sverige spelar ingen roll. kan få en jävla panik och undviker därför det djupa. eller vatten överhuvudtaget ibland. när jag var liten var jag dessutom rädd för pirayor i badkaret..

- jag är också extremt rädd för "det okända" (haha vet inte vad jag ska kalla det, men programmet heter ju så), alltså spöken, andar, människor som går igen osv. jag ser hellre att det kommer in någon i mitt rum med kniv eller nåt, än att känna att någon är där som man inte ser osv. seriöst.

- jag kan inte sminka mig med mascara utan att kladda ner mina ögonlock, använder inte böjjare så det är nog anledningen, därför är tops det bästa jag vet.

- jag kan heller inte måla nagellack utan att det kommer utanför, alltså, överdrivet utanför. där kommer topsen till undsättning igen, och aceton dårae.

- när jag skrattar så blundar jag alltid med ena ögat.

- jag kan inte gå någonstans utan min ipod, jag kan nästan börja grina om jag glömmer den. måste alltid lyssna på musik. t.o.m när jag går ut och tar en cigg.

- jag har en del komplex, men det största har jag för mina boobs.

- jag får p a n i k när håret ligger fel, alltså t.ex innanför halsduken såhär mot nacken osv. när jag ser någon med det vill jag bara gå fram och dra bort det. får verkligen kämpa för att inte göra det.

- när jag var ung&dum så skrev jag en killes namn på min arm med en nål. det syns lika bra idag som då. det får jag leva med.

- jag har piercat underläppen 5-6 gånger och överläppen en gång. jag och en kompis hade ofta tråkigt.
har även hål i näsan, som aldrig verkar växa igen. så nu är det bara ett hål där.

- jag bodde i spanien i typ 3 månader, sen hände lite saker och vi flyttade hem, vi har dock ett ställe där nu, och pappa bor typ där, eller ja, han är där mer än här iaf.

- jag är riktigt duktig på att slingra mig från saker jag absolut inte vill/orkar göra. spelar ingen roll vad konsekvenserna blir, jag gör det iaf. självklart skäms jag ibland, men satan så skönt det är.

- jag faller ofta för killars röst & doft.

- jag tycker lil wayne har sexig röst... undra hur han luktar?

- jag älskar att sova. alltså ä l s k a r det.

- jag är riktigt blyg, och när jag blir det så är jag helt tyst, får inte ur mig ett ord. det går liksom inte. och generad blir jag också. usch.

- jag uttalar t.ex hemskt, faktiskt, komiskt som det stavas. alltså hemSKT. det låter jättekul om man säger sktsktsktskt efter varandra haha.

- jag bodde själv i drygt ett år med min storebror och hans kompis. en både jävlig och rolig tid.

- jag har riktigt humörsvängningar, kan gå från glad till sur på ett par sekunder.
mitt morgonhumör är också förjävligt ibland. bara att någon säger godmorgon och ler så kan jag börja gråta.

- jag är riktigt lättpåverkad när det gäller alkohol, billigt ju.

- jag började handel istället för IV på gymnasiet för att en kompis inte ville börja där själv, jag var alltså inte alls intresserad, skulle sen börja HR men det blev BF för att barn är gulliga? ... HA..Ha

Kommentarer
Postat av: Patrik

LOL! HAHAHA! Du är ju bra knäpp ibland!

2009-12-07 @ 16:27:08
URL: http://whitey.blogg.se/
Postat av: caroline

det var precis vad jag ville få fram ;)

2009-12-07 @ 16:29:13
URL: http://akca.blogg.se/
Postat av: mamma

När du badade som liten var du även rädd att åka ner i avloppet ....

2009-12-09 @ 14:25:00
Postat av: caroline

shhh mamma! :$

2009-12-09 @ 18:16:11
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0