ahmen hej

gick upp halv sju imorse, eftersom jag lovat att åka med mormor till sjukhuset.. var skitsur och trött, men det gick över efter en stund, iaf såå i danderyds sjukhus så hade typ alla beeebisar. och dom va så små och söta :)
jag ville sno haha.. nej men seriöst, alla va verkligen minimala.. haha
sen gick vi lite i mörby c och kolla efter jacka åt henne men sen åkte vi hem.
åt kinamat, tjockis :) he hee.. och nu är jag hemma iaf.

vet inte vad jag ska göra nu, det står mellan att gå och lägga mig eller städa mitt rum.
usch, igentligen inte svårt val men aa..
äckligt väder också, helt blöta fötter :(






stort huvud, gravidmage och pinn ben. komisk bild.

Kommentarer
Postat av: Anonym

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEgentligen.

2009-02-06 @ 14:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0