EH.. ja.

Det var då två resturanger där, och jag jobbad i den andra idag, alltså inte taco bar.
så jag spenderade tre timmar med att göra sallader, bränna mig på grillade mackor (eftersom dom skulle böjas på ett speciellt sätt) , värma GI mat, torka av bänkar, lära mig vilka sallader som skulle i vad, lyssna på vad kunden inte ville ha, servera m.m och allt det med ett leende och äckliga handskar på mig.

vad resulterade det i?
- inte tillräckligt snabbt.

I telefonen igår, så blev jag garanterad jobbet, och chefen visste att jag inte jobbat med liknande förrut.

Han skulle tydligen åka bort nästa vecka, och jag lärde mig inte ALLT på tre timmar.
förlåt för att jag inte är superkvinna?!

Det stog i ansökan att det helst skulle vara kvinnliga sökande, eftersom det skulle bli mer jämnt.
OKEJ? det jobbade BARA tjejer där.. vilket han verkade trivas med. sliisko...

Hursomhelst, så skulle han ringa mig när han kommer tillbaka om jag ville jobba då..
Så jag hoppas att jag hittat ett annat jobb tills dess, för nej tack.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har inte tänkt att det är fel på din attityd? Tycker den verkar vara rätt trist.. Jag skulle inte anställa dig

2009-02-19 @ 18:28:30
Postat av: caroline

två saker som jag tycker är rätt trista är folk som kommenterar anonymt och folk som dömer utan att veta någonting.



jag kan säga att jag inte har någon trist attityd alls, jag gör som jag blir tillsagd för jag vill lära mig osv. sen att jag inte fick någon uppskattning, för vad jag tyckte var ett bra jobb, känns väl lite sådär.



därför blev inlägget mest negativt.

jag kan tillägga att jag förövrigt trivdes med dom två tjejerna jag jobbade med.

inga problem alls.



så, vad har du för företag som jag absolut inte är välkommen till?

2009-02-19 @ 20:47:56
URL: http://akca.blogg.se/
Postat av: Malin

För det första är du patetisk som är anonym.

För det andra känner du inte Carro.

För det tredje jobbade du inte med henne igår.

och för det fjärde så skulle hon inte vilja jobba hos dig för du är patetisk.

2009-02-20 @ 11:03:26
Postat av: Anonym

Varför har du inget jobb då,om du är så posetiv till allt???? Hehe

2009-02-20 @ 12:56:24
Postat av: caroline

amnonym, som fortfarande inte kan ge mig ett namn :



när skrev jag att jag är så positiv till allt?

jag söker dom jobb jag skulle kunna tänka mig, tyvärr har jag på vissa inte ens fått svar, och det får man ta. Jag har inte direkt testat på något annat utav jobben jag sökt, bara fått svar att dom ska höra av sig om det behövs.



så, det är inte så lätt att få jobb just nu.

handlar inte om min attityd. tyst nu.

2009-02-20 @ 13:46:10
URL: http://akca.blogg.se/
Postat av: Patrik

Just nu ser det ut som Caroline & Malin vs. Anonym, hur ska denna fighten ha sitt slut? Ska Caroline & Malin vinna eller ska Anonym fortsätta vara anonym? Spänning är olidlig då vi så snart som möjligt vill leverera en uppdatering



*fotnot: skriv inget taskigt om mig, jag kan bli ledsen i ögat, för jag är en snelhest!

2009-02-20 @ 16:20:33
Postat av: frida

pluttan, hur sökte du d jobbet? var hittade du d någonstans alltså? :p jag vill byta till ett annat taco bar för min chef suger & jag vill int jobba på BK heller =)



<33

2009-02-21 @ 10:37:31
URL: http://fridaemiliab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0