Glada människa.

det var typ dagens gladaste som ringde.

Hon: heeej hihih jag heter blabla och ringer från blabla.. är calle hemma?
Jag: hej, nej han är i skolan ..
Hon: jahaja han är i skolan hihihihi.. men du är hemma?
Jag: aa.. (nej, jag brukar ta med mig hemtelefonen ut..)
Hon: ja, vad bra, för jag har ett paket åt honom förstår du, men så du är hemma om en stund?! :D
Jag: mmm
Hon: ja, vad bra, tack hej :D
Jag: hej.

Nyss plinga det på dörren..
Hon: heeej, ja du är hemma va bra :D (haha, jaa som sagt så är jag ju det.)
skriver du på här då så först.
du behöver inte göra något namnförtydligande, det syns så tydligt där så :)
Jag: aa jag har ju ingen namnteckning direkt..
Hon: haha nej men jahaa är du hemma och är sjuk eller? ingen skola?
Jag: jag är arbetslös...
Hon: jahaja :D ja det går ju magsjuka nu och grejer så man vet ju inte.. det är dock lätt att få tag på alla hihihi
men vad bra, tack för hjälpen :D hejdå
Jag: aa tack (?) hejdå.


Mitt humör gör att jag ville knuffa ner henne från trappan, sluta le liksom.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha!

Varför ringer aldrig såna roliga typer på min dörr?

Får bara tjaffsa med CSN-retards hela dagarna. :P

2009-02-05 @ 13:12:56
URL: http://whatsandrasaid.blogg.se/
Postat av: elina

hahaha skjut mig xD

2009-02-05 @ 13:32:18
URL: http://serpiente.blogg.se/
Postat av: Chippen

Hahaha klockrent xD Men du hade väl blivit surare om hon var otrevlig? ;)

2009-02-05 @ 17:34:57
Postat av: caroline

haha nej, chippen, då hade jag bjudit in na på kaffe så hade vi kunnat sura tillsammans :)

2009-02-05 @ 21:28:51
URL: http://akca.blogg.se/
Postat av: Chippen

Haha okej :) Låter vettigt iofs :P

2009-02-05 @ 21:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0