hej alltså.

idag var vi till mormor på lunch, sen gick jag och mötte malin,
vi va ute och gick i två timmar och (internskämt nr 47839478) kollade på schyssta kåkar.
sen gick vi hem till henne och var lite tjocka. och kollade på x effect..
sen kom sandra & mattias, dom hade med sig kladdkaka, så vi fyra fika i hennes säng. HAH.

och nu är jag hemma, ska snart kolla gossip girl och sen blir det nog en dusch och sen sängen.
mamma kommer hem på tisdag natt, vilket betyder att jag måste börja tokstäda imorn.
har varit waay tooo lat.

btw, så fyller min kusin malin 16 år idag :D happy bööfday.
vi kommer nog med present osv i veckan. när mami är hemma igen. såruu vet (;

hejdå alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0