Höh

Såååååå.
Kom hem för en stund sen, eftermiddagen/kvällen spenderades som sagt med frugan.
hon färgade min utväxt :) så nu har jag en svart fläck i pannan.. yeeey.
vi åt även middag & kollade på top model.. samt... otippat... datoooorn. he-he.

"vi borde se deck filmerna någon dag"


"åh, det här är knull-gott.."
"jaa.. man skulle kunna äta pitten av sig"


HAHAHAHA.  eh.. ja.

nu ska jag snart tvätta bort sminket & borsta tänderna.
orkar inte fixa disken ikväll.. tror jag.
men vill hinna med en annan grej me .. har saknat dig idag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, jag vet!

jag tänkte skriva att hela inlägget var till dig, men jag var rädd att någon skulle misstänka vårat hemliga förhållande då. :O

2009-02-04 @ 13:42:02
URL: http://whatsandrasaid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0