knubbis :(

Såååja.
Har städat brors rum nu, och även överallt annat i stort sett med.
ska bara dammsuga.
när man städar hans rum, så får man räkna med att det kan ramla en gitarr över en,
vilket oftast händer. Han har nämligen FEM st här inne.
plus ett par förstärkare, vilket leder till miljoner sladdar.
och om man råkar säga fel, så får man en liten lektion.
"det här är en el-gitarr, det där är en bas.." JAJA.

lyckades göra  sprickor i min fina "knubbis" lampa från ikea också. jättekul.

sen slutade tangentbordet fungera, antagligen när jag dammsög och flyttade sladdar.
så efter ungefär en halvtimme och två sms så fick jag igång det. är jättestolt nu.........

sitter förövrigt här med en smoothie.
glömde köpa jorgubbar igår, så jag fick ta vad som fanns.
den blev inte jättegod, men jag kämpar i mig den eftersom jag inte orkar göra en ny.

senare blir det träning (: äntligen.. möh.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oh no!!

Inte knubbisen! :(

2009-02-17 @ 15:07:18
URL: http://whatsandrasaid.blogg.se/
Postat av: frida

vedat :]

2009-02-17 @ 15:57:10
URL: http://fridaemiliab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0