Laazy

Heej.. halvligger i min brors soffa med tangentbordet i knät. ja, så lat är jag. vaknade för en halvtimma sen typ, och är ändå inte utvilad. BLÖ! , finns inte alltför mycket att berätta om min helg, den har mest varit seg och jag har inte mått så bra sååe. igår kollade vi på fyra filmer.. och jag minns namnet på alla :o ha..ha.. solstice - en blodröd sommar (troor jag), whisper, switch och holiday... den sistnämnda gick ju på tv igårkväll, och ingen har väl missat den?
huuur söt film som helst. dom två första var okej, inga filmer man ser en gång till, men helt okej. och switch var en norsk ungdoms film typ.. den var väl också okej, skulle lätt kunna kolla den igen, bara för att han var lite snygg.. he-hee.

Neeeeejd.. nu måste jag städa, får väl lov att skriva något mer sen.
Ska förhoppningsvis fixa kort ikväll me :) och äntligen börja träna!




Kommentarer
Postat av: N a t h a l i e

okii ... får hålla tummarna !

2009-02-02 @ 12:17:45
URL: http://knolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0