SLUTT-A!

igårkväll var jag med mami & faster ut och åt, när jag väl kom hem var jag sjukt trött.
somnade nästan dirrrrr.

idag var jag hos malin, käka middag & kolla melodifestivalen.
booooooring.. förutom dom tre killarna nästan i slutet (?)
en utav dom var ju grrrr... HAHA.
vi kollade även på kryssningar.
(40 minuter?! hahahahahah... dumhytt.)


sen gick jag hem, och någon jävla gubbe försökte få kontakt,
usch. tur att musiken va med mig as alwaaaaays.


nu är jag väldigt varm :S , ska väl sällskapa min lillebror en stund
och sen soooova!
imorn ska vi till mormor, och sen blir det förhoppningsvis träning, hejd (:

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, jag tänkte verkligen att du skulle tycka han va snygg, men jag orkade inte resa mig från soffan för att säga något om det. :P

2009-03-01 @ 15:59:22
URL: http://whatsandrasaid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0