YA

vet inte om det hade varit bättre om jag inte fått veta det där.
känns konstigt nu, är mest rädd och orolig. samtidigt är det skönt för jag förstår mer..
men ändå.. jaja


mamma åkte idag iaf, och det suger litegrann, men i'll get over it.. höh.
har just nu väärldens huvudvärk :( och mår lite illa..
ska dricka massa vatten iaf, dricker knappt vatten längre :S
inte mer än kanske ett glas om dagen.. inte bra.

funderar på om jag ska orka ducha nu.. ska ju ändå träna sen.
äsch, gör nog det nu iaf, så jag vaknar till lite.

hah tänker bara högt i bloggen.
måste städa också, visst att det är skönt att solen lyser,
men när den lyser in så ser huset så orent ut, haha.. kan inte slappna av då :(

byebyebye!


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha lilla Caroline, du säger att jag klagar på sjukdomar osv jämt.. men du skriver ju dagligen om huvudvärk och illamående och magsmärtor osv.. gå till doktorn eller gå uuut :P

2009-02-10 @ 14:02:37
URL: http://icantellyou.blogg.se/
Postat av: caroline

jag gillar att klaga vettu :)

och så länge jag inte dör utav det så är det ba småsaker :)

2009-02-10 @ 14:38:10
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0