ännu ett nyårslöfte..

Jag måste bli mer kvinnlig igen..
Och då menar jag inte att jag måste lära mig lägga ögonskugga, sluta kladda med mascaran eller måla naglarna utan att måla halva fingret också.
Utan mer kvinnlig i kläderna osv.. senaste halvåret har jag i stort sett bott i mjukisar, leggings, jeans och någon vanlig tråktröja. Samt mina skitiga converse.. visst, jag trivs i det. Men om jag kollar tillbaka på t.ex 06 så är det en tid jag önskar att jag inte hade släppt helt. Då bodde jag bokstavligen talat i höga klackar, i skolan, även när det var isigt ute osv.. speciellt ett par svarta, med smal jävla 10 cm klack som man tillslut kunde se "spiken" komma fram.
Kommer ihåg va sebbe sa en kväll när vi skulle gå ut och gå, (ja, jag hade dom t.o.m då) : vad lång du e, du har alltid höga klackar, är det inte jobbigt?! ickeeee..
men i år? kan nästan räkna gångerna jag använt det på ena handen, och jag kan höra mina älskade topshop stövlar gråta i sin ensamhet (HAHA!) Skärpning! Jag saknar det juuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0