det här går ju som på räls..

Ett års jubileum idag förfan,
ett år sedan jag blev med järn i keeeften.
malin visade gammal bild igår på hur jag såg ut i mun förrut.. ooooh heeerreguud!
tyvärr är det iaf minst ett halvår kvar tills jag blir av med den..
men då jävlar ska tänderna blekas :D

btw, mer nyårslöften... jag ska ta körkort & tatuera mig!
nu är det fanimej dags.

sen får ni lov att tycka lite synd om mig..
slog bakhuvudet i handfatet idag :( , fråga mig inte hur för jag fattar knappt själv hur det gick till.
sen nöp jag mig sjuuukt hårt i ansiktet när jag noppade ögonbrynen.
ingen idé att vara vaken längre.. he-hee..

Kommentarer
Postat av: elina

Min blogg är häftig:D kolla!

2009-01-06 @ 16:32:33
URL: http://elinajansson1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0