..

vet inte hur jag ska börja inlägget, så börjar med att säga att jag inte vet.

just nu sitter jag här med helt onödig b.u.s , för jag vet att den bara blir fel ändå, var inte direkt noggrann och hade ingen ork eller lust, men känner samtidigt att jag inte bry mig ett jävla skit heller.
humöret är inte på topp just nu, är sjukt deppig.. har iofs varit det i flera dagar, och jag vet ju anledningen, så jag får helt enkelt skylla mig själv. antar att det finns hopp inom mig fortfarande, även fast jag gång på gång märker att det inte kommer hända, jag vet ju hur det är.. det är ju knappast första gången.
ska sluta skriva såhär nu, berättar ju ändå inte vad det är, vad är det för mening då liksom.

hursomhelst, imorgon ska vi fira mig, fyller ju år på söndag, men vi tar det imorn. det är ju inte helt fel att ha två firanden heller så :) , ska ha middag hos sandra, sen föra lite och sen gå ut i sthlm. jag ska försöka ha humöret på topp verkligen, men med vänner, alkohol, presenter (hah, låter sjukt ego, men vem blir inte glad utav det liksom?) , mat och bra musik så ska det nog gå hur bra som helst.. godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0