!

Hejsaaaan...
Idag vaknade jag med hosta och förkylning, känns dock bättre nu. hade även ont på vänstra sidan utav ryggen, kunde knappt böja mig ner utan att det gjorde sjuukt ont. Frågade mormor sen vad som satt där :p , och hon sa njurarna..
läskigt :S hoppas det inte är något speciellt.

Till något helt annat, jag kollade på vakna med the voice för några dagar sen (?) och katrin zytomierska var med och pratade om "bråket" mellan henne, blondinbella och carolina gynning..
jag har alltid tyckt att katrin har varit grym, jag menar, hon är i stort sett den enda i sverige som säger exakt vad hon tycker och tänker, och kan stå för det. hon får mycket skit för det också, men hon kan ta det, och jag tycker att det hon säger är vad mångamånga andra tycker själva men vågar inte säga det.
hursomhelst, såhär sa hon om blondinbella.. och mer klockrent kan det ju inte bli.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Njae..jag vet inte om jag håller med 100 där.

Men jag gillar ingen av dom tre brudarna, dom kan ju tjaffsa bäst dom vill. Dom är ytliga och äckliga alla tre!

2009-01-29 @ 15:58:07
URL: http://whatsandrasaid.blogg.se/
Postat av: Sandra

Dessutom har hon inget att säga till sitt eget försvar, det enda hon säger är att blondinbella gör likadant. men det är väl ingen ursäkt?

2009-01-29 @ 16:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0