Fika jaaaoo

Efter present handlingen så gick jag till malin igen och vi käka en rätt speciell biirthday lunch, haha. Sen var jag tvungen att gå ner på stan igen och kirra min present till henne eftersom jag inte hade pengar tidigare och va bara till hjälp..
vet inte om jag kan kalla det mycket hjälp dock :p .. heeeh. hursomhelst så kom jag äntligen hem, duchade och åt lite sen var det bara att gå tillbaka till malin och ja... äta. min mage är inte direkt platt nu om man säger så.
sandra & mattias hade bakat sjuukt goda grejer plus tårta också, aa.. man är inte undernärd iaf.

sitter just nu och jobbar lite på brännan ;) , ska snart sova. imorgon ska jag till mörby igen, och om jag inte minns helt fel så är det nu jag ska få gummisnoddar som jag måste ta ur och sätta i mellan käkarna så fort jag ska äta. kanonkul. verkligen. tur att jag är lat så kanske det får mig att inte äta så mycket.. höhhöööhöhöh...

GODNATT från mig och lilla magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0