HE-HE

mahaha.. haahhihih hhööööööööh öööh.. ?

idag var jag med malin, uuuuntipped. vi kollade the hills, sen gick jag hem och åt me farmor&farfar osv.
sen bestämde vi oss för att se film, så vi drog till willys och KÖPTE en film med duff - systrarna för typ 60 spänn.
haha.. den var inte så bra, men en kille va sööt så :) sen glodde vi framför datorn ett tag och måste bara tillägga att jag har inte skrattat så mycke som jag gör numera med henne på bra jävla länge, och nu är jag hemma igen och är väälllldans trött. och lite depp, för en hel del anledningar, men... ja. så blev det. så är det.
vet knappt vad jag pratar om så är väl lika bra att lägga ner, bjuder dock på några bilder på mig & frugan från 07.
HAHa heeelt osköna.
på den tiden var jag brownie & malin blondie.. nu är det ju hon som är brownie.. och jag blackie.. HAH är det ens okej att säga så? :'D .. plus att jag var orange ibland på den tiden med.. he-he.









Kommentarer
Postat av: Malin

Kan inte annat än skylla på att man inte alltid blir bra på bild, fii paan döh =)

2009-01-04 @ 01:02:48
URL: http://icantellyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0