internskämtet blir bara äckligare.........

Patte K säger:

snoor?

Patte K säger:

jag petar inte i näsan

caroline ' säger:

alla gör det

Patte K säger:

nej

Patte K säger:

jag är för fin

Patte K säger:

top notch typ

Patte K säger:

är ju faktiskt från sthlm på ekerö, mycket fint ställe

Patte K säger:

mycket cash flow där

Patte K säger:

men bodde där 2 veckor

Patte K säger:

innan jag flyttade till denna håla....

caroline ' säger:

HAHA

Patte K säger:

bara för du äter snor

caroline ' säger:

det är gott, så why not?

Patte K säger:

mmm, jag åt massor av snor när jag var liten

Patte K säger:

gratis var det så pappa var as glad, slapp han lägga pengar på food till mig

caroline ' säger:

haha det rimma! .. ja, sjukt ekonomiskt. dock en hel del kalorier

Patte K säger:

det rimma inte alls

Patte K säger:

lill tjejen nu får du ge dig

Patte K säger:

men det är väl fan inga kalorier i snor?

caroline ' säger:

jo, gott och not rimma! inte? det står så i innehållsgrejen iaf

Patte K säger:

hahah står det så

Patte K säger:

undra om det finns medel som ökar produktionen av snor?

Patte K säger:

vore jävligt praktiskt

Patte K säger:

undra vad som är godast? Hårt eller rinnande snor

Patte K säger:

eller slime?

Patte K säger:

du får vara i testpanelen

caroline ' säger:

hahaah.. alltså, eftersom att jag är rätt lat, så är ju det rinnande smidigast iaf, då behöver man inte ens peta

Patte K säger:

nej, då kan man låta det rinna ner i munjipan

Patte K säger:

men du

caroline ' säger:

exakt

Patte K säger:

jag har fan sagt till alla på msn att jag skulle gått och lagt mig vid 21.50 typ

Patte K säger:

nu sitter jag här och snackar snor med dig

Patte K säger:

snorexperten typ

Patte K säger:

du kan ju skriva lite snortips och sånt man bör tänka på i din blog

Patte K säger:

istället för hudkrämer

caroline ' säger:

haha, men det är en väldigt viktig sak att prata om. HAHA, jag har faktist tänkt att just denna konversation ska in i bloggen

Patte K säger:

ja du kan ju ta lite printscreens och lägga ut lite bilder

Patte K säger:

( FÖR ER TITTARE I DENNA BLOGG BÖR JAG GE AVSTÅND TILL ÄCKLIGT INNEHÅLL )

Patte K säger:

Den kan du ha som rubriktext eller nått

Patte K säger:

nu torkar mina linser snart fast på ögonen eller ögonlocken

Patte K säger:

plus att jag behöver borsta tänderna

caroline ' säger:

haha alltid, torra linseeeeeer

Patte K säger:

luktar not nice i there

Patte K säger:

käften snorvalp

Patte K säger:

ska du ha en födelsedagspresent eller inte?

caroline ' säger:

hahahahah

Patte K säger:

skärpning vafan

caroline ' säger:

he-heeeeeee

Patte K säger:

gud vad rolig jag är idag

caroline ' säger:

oooohja

Patte K säger:

blir så när jag har torra linser och är trött

Patte K säger:

jaha ironi

caroline ' säger:

haha torra linseeeeer...

Patte K säger:

jag var alltså säkert skit tråkig

Patte K säger:

eller en produkt grej

Patte K säger:

typ man kan beställa färskt snor

Patte K säger:

slipper man odla själv

Patte K säger:

undra hur stora förpackningar man ska ha

Patte K säger:

typ 500 ml

Patte K säger:

ska man ha det i tub med lock?

Patte K säger:

Typ "Patte K's Kladdsnor 500ml 350,-"

Patte K säger:

"Patte K's Hårdsnor 500ml 559,-"

caroline ' säger:

HAHA.. jaa, asså minst 500 ml, vet inte hur mycket det är men det låter ju mycket.. jo, plus att det måste finnas olika konsistens på dom

caroline ' säger:

aa haha exakt

Patte K säger:

jaa

Patte K säger:

hårt, löst, kladdigt

Patte K säger:

färger också

Patte K säger:

grönt, gult

Patte K säger:

blodigt kanske

caroline ' säger:

och rinnande! nja, blodigt är lite väl äckligt..

Patte K säger:

nej men det kan nog vara ganska nyttigt

Patte K säger:

mycket järn i blod

Patte K säger:

FAN VA ÄCKLIGT

Patte K säger:

fick en bild framför mig när någon typ klämmer på tuben och det kommer ut snor

caroline ' säger:

haha du kommer på att det är äckligt nu ?!

Patte K säger:

sitter och mumsar på det lixom

Patte K säger:

groooowwws

caroline ' säger:

HAHAH

Patte K säger:

ush

Patte K säger:

får rysningar typ

caroline ' säger:

hahah, fyfan


Kommentarer
Postat av: Elina

HAHAHHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHHAHAAHAHAHHAAHHAHHAHHAAHHAHHAHHAHHAHAHAHHHAHAHAHHAHHAHAHAH

2009-01-21 @ 22:57:26
URL: http://serpiente.blogg.se/
Postat av: Chippen

Okeeeej, tänkte säga keffa i huvet men folk gillar inte att jag säger det så.. det blir okeeeeeeej istället :P

2009-01-22 @ 12:01:31
Postat av: caroline

själv tycker jag det är en bra idé, ni kan ju fortsätta skratta sen när jag & patrik blivit ekonomiskt oberoende ;)

2009-01-22 @ 15:48:13
URL: http://akca.blogg.se/
Postat av: Chippen

Jag är ju så snäll så ni skulle försörja mig med lilla gumman ;D

2009-01-22 @ 17:34:50
Postat av: Patrik Karlsson

Eftersom jag är grundaren till idén så lär ju jag vara Chef och Ledare inom Snorloch AB "Varför leta och peta när Snorloch gör det åt dig" Typ min slogan, skit bra idé så vi tar 15% var av vinsten, sen skatt 44% på delvinsten från företaget. Dom resterande 26% går till att utveckla företaget! Sen är Patricio & Brolina helt ekonomiskt oberoende eftersom det är en sådan storsäljare!

2009-01-23 @ 13:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0