Onödig fakta om min helg...........

först och främst vill jag påpeka att ni som läser min blogg suger.........

fredagen var väl helt okej, sällskapet och musiken var iaf bäst. sen antar jag att jag var alltför down och nykter för att låta bli att störa mig på överdrivet sliskiga killar & slampiga tjejer på tresexti.
mjaa, lär ju inte se mig där i framtiden iaf....
hursomhelst var middagen god, och sandra hade bakat :) namnam.
fick även lite presents, fick pedikyr-set, body lotion, aceton, blommor och ett jättefint halsband av annicka, örhängen och ett halsband av frida, ansiktskräm av elina, och solpuder av malin, plus goodis av dom två :) he-hee..
tack så miiicket igen :)

när vi kom till norrtälje hoppade vi av uppe vid sandra och hämtade mina grejer osv, sen gick vi hem och det var hoorkallt.. iaf så sov elina hos mig, hon skulle tyvärr hem tidigt morgonen efter.. så jag sov ett par timmar till och sen gick vi till mormor och åt lunch. när vi kom hem igen skulle vi kolla film, jag somnade och vaknade några timmar senare, tog en dusch och kollade på king kong - väärldens hemskaste, härligaste, sötaste och sorgligaste film !

och igår var det ju min b-day :D , (som ni missade tydligen - assfaces)
ganska seg dag med mycket väntan först..
men sen kom lite utav släkten osv. tyvärr är pappa & storebror i spanien.. fick prenumeration på vr, pengar, hårform (för ett halvår haha) , blommor, choklad (jag ska gå ner i vikt.......?) och så småningom blir det nog en mobil. :)

iaf så kom linda igår också :) vi ses i stort sett aldrig. så det var skönt att ses och prata lite igen, hon är som en storasyter för mig. hon gav mig även ångest haha, fick ett kort som det stog 50 år på :S , sen inuti skrev hon om exakt hur många år det är kvar till jag är där och hur jag kommer se ut då..... HAHA!

när hon åkt hem, så var jag med malin, sjuklingen som såg ut som sju svåra år ;) , vi fastade som vanligt vid datorn ha...

det var väl i stort sett min helg, justnu känner jag mig sjukt trött och sjukis igen.. vaknade typ halv 12 och ska snart försöka sätta ihop ett CV. KNUFF.


Kommentarer
Postat av: Chippen

Jag skrev grattis via sms och bdb! borde ju räcka även fast jag läser bloggen =D

2009-01-26 @ 18:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0