hothotchittychittybangbang

oooonsdag,
har just sovit på soffan en stund, är trött så in i helvete.

tidigare idag va jag hos tandis, mina tänder är in paaaain just nu.
fick ny tid om tio veckor och fyra påsar snoddar.
tjohej, ännu en sommar med räls.

var sen med malin, kolla the hills.

igår läste jag ut en hel bok, på en dag, ja!
14 år till salu. :(


jaa.. i måndags va jag i sthlm med malin & sandra.
blev en tunika (?) och en kort svart jacka rikare.
128 spänn. rea is the shit for arbetslösa!
blev även ett linne till sandra, försenad present he hee.

jahaarru,

en sak som är lite väl fucked up!! är att loka vildäpple inte finns längre :(
jag ska tamejfan skriva ett brev.




Kommentarer
Postat av: Annicka

14 till salu är en av de bästa böckerna jag någonsin har läst

2009-06-03 @ 19:25:47
Postat av: malin kusin

haha ja :p

2009-06-05 @ 15:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0