Nostalgi..

jag är lite härmapa nu, men efter nathalie's inlägg kunde jag inte låta bli!
och nej, jag vill inte tänka tillbaka på den gången jag hade slips,
bara för avril hade det. (malin fick sig iaf ett gott skratt när jag avslöjade det häromdagen)

tänker tillbaka på handel-tiden!
(jag skulle tagit studenten på fredag igentligen.. :( )

jag, elina & malin satt i korridoren och utan att jag ens tänkte mig för började jag
sjunga på avril lavigne - girlfriend.
efter en stund märkte jag att dom blev tysta och bara kollade på mig, haha!
där började romantiken jao.





och en gång, när vi såklart satt i korridoren.
så sa jag (har jag för mig) yeah
och malin ba yeah yeah
sean paul - like glue :)







huhu, jag har världens bästa fruga (:
kolla bra va guulle hon äär; http://www.bloglovin.com/m/32008443/0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0