11

INTE min dag igår ..
var lite småsur hela dagen och hade inte mycket tålamod
sen var det så synd om kissen,
han vägrade ligga still trots att han bara ramlade efter "bedövningen"
såg verkligen dyngrak ut, och spydde t.o.m en gång :(
men nu verkar han må bättre..

iaf, påväg hem efter träningen igår så var det sjuukt halt
en tant ramla me sin cykel, och jag fnissa lite för jaa det ser faktist kul ut
när jag närmar mig henne så säger hon att jag ska vara försiktig osv,
ja ba jaja :)
30 sek senare ramlar jag och slår mig.
var typ nära på att börja gråta för de gjorde såå ont :(

sen när jag kom hem lyckades jag skära mig i tummen me en kniv.
rätt djupt också. det är verkligen synd om mig. bu huu.

vill seriöst inte gå ut mer.. kommer slå ihjäl mig.

Kommentarer
Postat av: Patrik

du skar dig som jag gjorde :D om du kommer ihåg det, du sa att jag var så klantig :(

2009-03-11 @ 16:38:19
URL: http://patry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0