Byta mun, någon?

det blev tillslut alternativ nr tre, gummisnoddar.
och på den nya bågen, som inte bara sitter ännu hårdare,
befinner sig även några GULDIGA "krokar"
som snoddarna ska sitta i ... nice grillz..

dom senaste dagarna har jag vaknat av mig själv typ 5-6
jag har varit pigg och kunnat gå upp
men ändå lyckats somna om till 8 typ.
helt sjukt, förrut kunde jag sova till 10-11 och ingen kunde väcka mig.

jajaj, jag har vääldigt ont i mina tänder :(
så ska gå ner sen och käpa jordgubbar.
får leva på smoothies idag.

ikväll blir det utgång :)

Kommentarer
Postat av: Chippen

Inte bra med ont i tänderna, dina tänder kommer bli raka och fina tillslut, då är det värt det kan jag tro :)

2009-03-13 @ 11:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0