eh.. ja.

jag höll på att svimma för en stund sen. typ.
så det blev till att göra en smoothie till lunch me höh.
nu hade jag även massa havregryn i, för att få i mig mer.
tur att det är jeeevligt gott.

mitt problem för kvällen är att jag har inget att ha på mig.
gnäller alltid på det, men lyckas ändå hitta något.
men inte idag.......

jag behöver ju trots allt något som passar till
- mina pimpade tänder
- min plåstrade tumme
- min lilla finne som valt att sätta sig precis ovanför läppen

hmm.. ja, det var väl vad jag hade att säga.




Kommentarer
Postat av: Chippen

jag ska ner och shoppa med syrran snart, har inget att ha på mig xD du kan ju få hänga på och gräva efter stajlisch kläder haha :D

2009-03-13 @ 13:12:27
Postat av: caroline

haha, är tyvärr i stort sätt pank, så jag får rota bland de gamla :(

2009-03-13 @ 14:03:29
URL: http://akca.blogg.se/
Postat av: Chippen

jag uteblir med lite pengar morsan ska ha, hoppas hon har överseende :P

2009-03-13 @ 14:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0