gimmegimme

jag gick för att möta malin,
sen var vi hem till henne en snabbis för hon var för kallt klädd.
jag gnällde över att jag va hungrig
så jag fick med mig en kiwi också :)
haha idag har jag bara fått grejor!
sen gick vi till rodenoch hälsade på tommy
och sen ner till banken där hon fixa sin dosa.

sen var vi en sväng nere på stan,
malin köpte prinsess-lotion åt mig :)
den luktar jordgubb :) , dock inte i början när man smörjt in HAHA..
sen gick vi upp till sandra, där malin skulle plugga
så fick jag mer ätbart haha.
och så fick jag supersaxen sigbritt och choklad av sandra :)
tattaren kom hem med grejer utan att slösa ett enda öre.. he hee
vädret är härligt också :) så jag tog en omväg hem mihi.

nu är jag iaf hemma, ska städa lite osv.


Kommentarer
Postat av: elina j

:)

2009-03-30 @ 21:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0