29

heeeeeeeeeeej!

jag käkade flings nyss (som vanligt, tjockfan.)
och gjorde det i mitt rosa glas, haha.
däröfr blev det mycket mjölk över.. och jag gillar de.
och då kunde jag dricka mjölk sen, som smaka lite flings.
ordet som kom upp i mitt huvud va sweeet..
alltså 'fan va sweeeet' , inte naajs, inte trevligt och inte yey som jag brukar säga.

vet inte om det ordet funkar för mig. nja.

iaaaaaf, ska städa klart nu, ducsha osv.
sen ska jag ner på stan och köpa morsdags present.
sen ska jag möta elina och gå till roden för att möta dom andra och sen handla inför helgen.

som ska spenderas på väddö :)
soola, grilla, dricka, kanske bada? oooooosv.

och hör och häpna! jag ska sova i tält, klaart man ställer upp :)

bilden som malin så fint gjorde ;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0