Dom senaste dagarna..

Nu har jag ork och lust till att skriva,
blir endast text dock. :(
borde nog fixa nya batterier & minneskort till min kamera snart.
hursom..

Torsdag (kvällen): Åt middag på ett glas med mamma, pappa, faster, kusin och två till.
senare kom patrik  förbi, som tur är kan han stå ut med med min släkt när dom är lite väl förfriskade ;) sen gick vi till trägårn, var där ett tag och jag träffade min käära juniper för första gången på väldigt länge, så det var extra trevligt! sen gick vi hem till patrik och kollade på bilder från hans barndom haha! sen hem och sooooov.

Fredag: uppe med tuppen (nästan) duschade och fixa mig lite och fick skjuts till malin, vå åkte till sthlm för lite shopping :) blev en tröja, en kort jacka, ett par jeansleggings och ett par örhängen för min del.
mina kommentarer under dagen var ju inte bara lite skumma heller,
"skönt att det bara är fredag idag, långhelg ju, skönt att vara ledig lite längre.."
malin - "eeh.. du är jämt ledig?!"
sen satt vi och åt en sallad (som smakade parfym) och efter att jag ätit upp allt ändå så säger jag
"driver inte ens, det här var fan det äckligaste jag ätit"
hahahaha..
sen åkte vi hem till henne, hyrde yes man och åt!

Lördag: åkte med mami ut till söderbykarl på morgonen och kollade på pappa och oscars "projekt", "blivande företag" eller hur man ska säga.. riktigt impad!
sen handlade vi och sen hem för att sola!
faster kom ochså, vi käka sjukt god sallad och drack öl, he-he.

sen fick jag en idé om att vi skulle gå ut, så jag gick till norrköp för att köpa virke och mötte min kusin.
sen hem och duscha, fixa mig lite och gick sedan till malin där elina & sandra också va.
så vi förade osv, och sen gick vi ner mot stan, mötte angelica, jens & charlotta på vägen :)
precis när vi kommit ner upptäcker jag att jag glömt mitt pass. klantis.se
så vi försökte få tag på någon som kunde köra mig hem och hämta det.
stoort tack till patrik (och maria :)) som körde oss sen!
då gick vi iaf till trägårn, det första malin gör är att spilla ut sin drink, klantis.se 2 :)
så jag bjöd henne på en ny, gullig som jag är!
lavan bjöd oss även på drinkar, gullig som han är! he hee
vi var där till dom stängde, och då gick vi till havspiren.

kom väl hem vid 4 tror jag, elina sov hos mig :)
så igår käka vi frukost i "solen" och sen åkte hon hem.
jag somnade på soffan ett par timmar, sen var jag bara hemma.

riiiiiktigt nöjd över dessa lyckade dagar :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

WOOOOH lavan.. hä hä hä

(jag skriver int ut namn jag vill va okänd för andra men zoosi vet. HAHA)

2009-05-07 @ 16:07:20
Postat av: caroline

haha ah javet ;)

2009-05-07 @ 19:46:04
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0