Fredag/Lördag

inte för sent dock, och inte för mycket dricka,
ska ju som sagt på "arbetsintervju" imorn... puss!

det var det senaste jag skrev, höll jag det? nej.
såå sent blev det väl inte,
men det blev lite för mycket dricka.
vi började hos malin sen var vi på trägårn och när dom stängde
gick vi till teatern, jag var väl där i 5 min?
sen började jag gå hem, vinglig gång, kisande ögon och många stopp,
då jag försökte svara på sms.

vaknde dagen efter och kände bara neeeeeeeeeeej.
så jag orkade aldrig ta mig till jobbgrejen :p
senare på eftermiddagen gick jag till malin och åt faat,
sen hem och åt middag (hur jag nu orkade det?)
och sen la jag mig i soffan framför robinson.. (med lite mer fat)
HAHA, tjockhelgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0